Poznajcie naszych Partnerów oraz Darczyńców

Nasi Darczyńcy to zarówno osoby indywidualne, małe firmy jak i wielkie korporacje.
Łączy ich jedna rzecz: wielkie serce, uważność na potrzeby innych i chęć pomocy.

Jakub Markowski

Jakub Markowski
Właściciel Agencji marketingowej MAVIL

“Jak mawiał mój dziadek, pomoc to akt bezinteresowności, który nas czasami nic nie kosztuje, a dla innych to szansa na nowe życie. Od zawsze byłem uczony jak wsłuchiwać się w ludzkie historie i nie oceniać, bo życie jest przewrotne jak ruletka i nigdy nie wiadomo, co jest zaplanowane dla nas za kilka lat. Jestem ogromnie wdzięczny rodzicom, że nauczyli mnie pokory oraz szacunku względem życia, pracy i tego, że pieniądze nie są celem, lecz jedynie środkiem, który także możemy spożytkować na pomoc dla innych”.

www.mavil.pl

Wojciech Karski

Wojciech Karski
Właściciel drukarni i agencji reklamowej IDEANOVUM

Od lat kieruję się maksymą z mojej ulubionej książki „Mały Książę”: „Zamiast tępić zło, lepiej szerzyć dobro”. Życie czasami bywa bardzo niesprawiedliwe i na ludzkie barki spadają problemy wręcz nie do udźwignięcia. Bez wsparcia najbliższych zaczynamy błądzić, wpadać w szereg kłopotów i uzależnień. I wtedy nieocenione są działania takich organizacji jak Fundacja New Way. Cieszę się ogromnie, gdy słyszę, że kolejna osoba zdrowieje i zaangażowanie wszystkich wolontariuszy i darczyńców przynosi namacalne efekty.
Pomoc fundacji daje mi ogromną satysfakcję. Wystarczy tylko patrzeć sercem, bo przecież najważniejsze jest niewidoczne dla oczu.

www.ideanovum.pl

Eryk Kaczmarski

Eryk Kaczmarski
Właściciel Pracowni Ortopedycznej ORTOTYKA

Zakładając 10 lat temu pracownię ortopedyczną miałem jeden cel – pomagać potrzebującym w przywróceniu im sprawności fizycznej. Na co dzień spotykając się w swojej pracowni z pacjentami i słuchając ich historii wiem, jedno, że życie jest bezcennym darem, o który musimy dbać. Niestety nie wszyscy mają to szczęście, aby wieść spokojne i dobre życie. Dlatego też staram się wspierać fundację, ponieważ ratuje ludzkie życia i sprawia, że każdy może wrócić na właściwą ścieżkę, żyć uczciwie, kochać i być kochanym.

www.ortotyka.pl

Jakie korzyści daje współpraca z Fundacją:

Aktualnie na całym świecie wzrasta trend działań CSR, w ramach, których organizacje podejmują szereg aktywności charytatywnych i praktyk świadczących o odpowiedzialności biznesowej, ekonomicznej i społecznej. Bardzo cieszy nas fakt, że chęć pomocy innym i wrażliwość na to co dzieje się w otaczającym nas świecie, znalazła odzwierciedlenie w nomenklaturze biznesowej.

Chcemy Ci uświadomić, że działania CSR, oprócz realnej pomocy danej społeczności także przyniosą Twojej firmie wymierne korzyści.

 

Finansowe

  • dokonanie darowizny na rzecz fundacji pozwala darczyńcy na zmniejszenie podstawy opodatkowania, tj. odliczenie do 10% osiągniętego dochodu w stosunku rocznym, zgodnie z art. 18 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz.U. nr 54 z 2000 r. poz. 654).
    (osoby prywatne: do 6%, wg. art. 26 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz.U. Nr 14 z 2000r poz. 176)
  • redukowanie kosztów utylizacji poprzez przekazanie Fundacji produktów niekwalifikujących się do sprzedaży, a które mogą być darowizną

Wizerunkowe

  • wzrost wiarygodności społecznej i zaufania biznesowego
  • poprawa reputacji medialnej
  • poprawa atrakcyjności rekrutacyjnej w ramach działań employer brandingu
  • udział w odpowiadających na problemy społeczne Polaków, pro-zdrowotnych projektach we współpracy z organizacją o 20-letnim doświadczeniu
  • wzmacnianie więzów z lokalną społecznością

Integracyjne z partnerami biznesowymi

  • zaproszenia na kameralne imprezy i gale sponsorów, stwarzające okazję do wzmacniania relacji
  • wyznaczanie trendów i tworzenie tematów dyskusji
  • urozmaicenie okazji do spotkań biznesowych innych niż branżowe

Integracja i motywacja wewnętrzna

  • wzmocnienie więzi pracowników podczas wspólnych działań społecznych
  • wzrost zadowolenia pracowników oraz zwiększenie ich lojalności
  • zaproszenia dla grupy zarządzającej do udziału w różnych imprezach i zajęciach szkoleniowych
  • vouchery dla wybranych pracowników na usługi naszych partnerów
  • podniesione morale firmy, poprzez aktywności charytatywne
  • unikalny program wolontariatu pracowniczego

Marketingowe i promocyjne

  • widoczność logo podczas kampanii promocyjnych fundacji
  • tytuł partnera w mediach, materiałach reklamowych i w filmach promocyjnych
  • możliwość rozesłania materiałów reklamowych podopiecznym fundacji
  • wzajemna promocja partnerów biznesowych (prezentacje, media tradycyjne, społecznościowe, wydarzenia, konferencje, seminaria, debaty, aukcje)
  • możliwość przeprowadzenia nagłośnionej akcji społecznej w wybranym środowisku lub lokalizacji

Współtworzenie rzeczywistości i wyznaczanie trendów prospołecznych

  • społeczne zaangażowanie biznesu (z ang. Corporate Community Investment– CCI)
  • dostęp do unikatowej wiedzy i kompetencji
  • wymiana doświadczeń

Współpraca z organizacją, cieszącą się zaufaniem społecznym, to wielowymiarowa strategia biznesowa. Na przestrzeni wielu lat prowadzenia fundacji znamy szereg przedsiębiorstw poprawiających swoją konkurencyjność i relacje z otoczeniem poprzez działania z zakresu odpowiedzialności społecznej. Nasze wspólne działania realnie wpływają na relację z pracownikami, klientami, dostawcami, inwestorami, partnerami biznesowymi i lokalnymi społecznościami.

Jako dobry i odpowiedzialny Pracodawca możesz także dzięki współpracy z Fundacją New Way podjąć szereg działań uświadamiających pracownikom czym są uzależnienia, jakie są ich pierwsze symptomy i jak temu przeciwdziałać. W ramach współpracy oferujemy także objęcie anonimową opieką pracowników potrzebujących kompleksowej pomocy oraz leczenia.

A jaka będzie nasza historia współpracy? Spotkajmy się. Porozmawiajmy.

Uzależnienie to przewlekła i trudna choroba.

Pomóż im wrócić na właściwą ścieżkę życia. Twój mały gest, a dla nich szansa na nowe jutro.